Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Je complete werkplek bestel je bij Mauron

Je complete werkplek bestel je bij Mauron

Het is mogelijk om bij Mauron je volledige werkplekinrichting te bestellen. Je vindt bij ons zowel nieuwe als tweedehands en refurbished kantoormeubelen. Het is natuurlijk fijn als je je volledige werkplekinrichting bij hetzelfde bedrijf kunt bestellen. In dit artikel leggen we meer uit over de verschillende kantoormeubelen en accessoires die je bij ons kunt bestellen. 

De basiselementen: bureau en bureaustoel

Een werkplek heeft een aantal kenmerkende elementen. Onmisbaar zijn bijvoorbeeld een bureau en een bureaustoel. Om het voor de medewerkers zo comfortabel mogelijk te maken, zou je kunnen kiezen voor een zit sta bureau. Dit is een bureau dat in hoogte verstelbaar is. Zo kan iedereen het bureau naar wens instellen, maar kunnen ze ook wisselen tussen staand en zittend werken. Een andere optie is om bijvoorbeeld een hoekbureau, rechthoekig bureau of los bureaublad te kiezen. 

Wat betreft bureaustoelen zijn er ook veel mogelijkheden. Ook hier kun je kiezen voor bureaustoelen die geheel naar wens in te stellen zijn. Dit zijn dan de ergonomische bureaustoelen. Van deze stoelen kun je zowel de rugleuning, armsteunen, zithoogte en het zitvlak instellen. We bieden bureaustoelen van diverse bekende merken, waaronder Ahrend en Rohde & Grahl. 

Opbergruimte

Nu je de belangrijkste onderdelen van de werkplek hebt uitgekozen, is het tijd voor de opbergruimte. Het is natuurlijk belangrijk dat je voldoende ruimte hebt om je spullen en belangrijke papieren en documenten in op te bergen. Bij Mauron bieden we roldeurkasten, schuifdeurkasten, draaideurkasten en ladeblokken aan. De meest ruimtebesparende optie zijn de ladeblokken, omdat je deze onder het bureau kunt plaatsen. Als je echter voldoende ruimte hebt en graag veel opbergruimte wil, zijn de andere opbergkasten erg handig. 

Schermen

Op een kantoor werken er eigenlijk altijd wel meerdere mensen in één ruimte. Er zijn verschillende manieren om meerdere werkplekken in één ruimte te kunnen creëren. Wat in zo’n geval fijn is om te hebben, zijn akoestische schermen. Dit zijn schermen die je op of rondom een bureau kunt plaatsen en deze dempen het geluid. Zo word je minder snel afgeleid door het geluid van je collega’s en heb je er minder snel last van. 

Accessoires

Ten slotte kun je de werkplek compleet maken met diverse accessoires. In ons assortiment vind je bijvoorbeeld monitorarmen, PC-houders, stekkerblokken, postbakjes, kapstokken, whiteboards en ergonomische polssteunen. 

Alle kantoormeubelen zijn zowel nieuw als tweedehands of refurbished verkrijgbaar. Wanneer je kiest voor refurbished kantoormeubelen en -artikelen geef je deze meubels weer een tweede leven. Alle meubels die we binnenkrijgen, worden gecontroleerd en onderdelen worden waar nodig vervangen of gerepareerd. De refurbished meubelen zijn dus van dezelfde kwaliteit als nieuwe modellen, maar dan voor een scherpe prijs. 

Het gebruikte meubilair halen wij voor je op

Is jouw huidige kantoormeubilair toe aan vervanging? Naast dat je bij ons terecht kunt voor nieuw meubilair, kunnen wij het gebruikte (“oude”) meubilair ook voor je ophalen. Dit doen we echter wel alleen voor meubelen van het merk Ahrend. Ideaal, want dan hoef je deze meubelen niet zelf weg te brengen of op te laten halen. 

    20-07-2022 10:39     Reacties ( 0 )
Reacties (0)

Geen reacties gevonden.