Login
Winkelwagen 0

Winkelwagen

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Verlanglijstje 0
Kies voor Mauron

Onze zekerheden:
• Kwaliteits kantoormeubelen
• Nederlands topmerk Ahrend
• Altijd 6 maanden garantie
• 5 jaar garantie op herstoffering
• Aantrekkelijke prijzen
• Ruim assortiment
• Afhalen of verzenden
• Montage door eigen medewerkers
• Snelle levering

Bezorgkosten:
• Gratis bezorgen vanaf 500,=
• Bezorgkosten tot 499,=: 49,=
• Bezorgkosten regio Nijmegen 30,=

Vragen of advies?
• Bel 024-74 701 74 (ma-za)
• Mobiel: 06-29251797 (tot 21:00)
• Whatsapp: 06-29251797 (24/7)

Openingstijden:
Ma - Vrij: 08:30-17:00
Do: 17:00 - 19:30 (op afspraak)
Za: 10:00 - 15:00

Wij geven u gratis advies voor het inrichten van uw kantoorpand en maken daar graag tijd voor vrij. Bel gerust voor het maken van een afspraak.

Alle prijzen zijn excl. BTW.

Wij werken elke dag met veel plezier aan de tevredenheid van onze klanten. Klanten maken ons blij als ze tevreden zijn nadat wij een project hebben opgeleverd en men direct aan de slag kan op zijn/haar nieuwe werkplek.

Maar ook als men blij is, als een Ahrend sleutel gisteren is besteld en vandaag al wordt ontvangen waardoor een roldeurkast of ladeblok weer veilig op slot kan.

Wij willen wij graag leren van dingen die beter kunnen of een kans krijgen om fouten die zijn gemaakt, te herstellen. Dan kan door hier een bericht achter te laten of ons een persoonlijke email te sturen.

Nadat er een bericht is ingevoerd moeten wij deze vrijgeven voor publicatie. Dit om misbruik (of slechte grappen) te voorkomen. Je ziet je ingevoerde review dus niet direct.

W. Beerens - 10/03/2018 om 11:21

Prima ondersteuning bij navraag demontage zitgedeelte Ahrend bureaustoel. serie 220.
Gekozen voor herstoffering van de zitting. Montage en vervanging op het bedrijf.
Mensen denken mee in de oplossing. Klantvriendelijk en goede communicatie.

Algemeen
Prijs
Afspraak nakomst
Personeel
Levering
Kwaliteit
Kennis / Professionaliteit
Service
Scheepers Rijwielspecialist - 07/03/2018 om 10:25

Afgelopen zaterdag was ik bij jullie met een Ahrend stoel, door jullie voorzien van nieuwe kussens.
Het bleek,dat de stoel te laag was voor mijn bureau.
Dankzij jullie tip hoefde hij vervangen te worden, maar kon de zithoogte nog worden aangepast.
Direct gedaan, dus mooier kon het niet!
Ik vind het wel zo netjes, jullie hiervoor te bedanken, dus bij deze: Super bedankt!!

Vr.gr.,

Sjaak Scheepers, Scheepers Bike Totaal, Nijmegen.

Algemeen
Prijs
Afspraak nakomst
Personeel
Levering
Kwaliteit
Kennis / Professionaliteit
Service
Caren Schipperus - 05/02/2018 om 11:44

Bijna nog voordat ik op "bestelling plaatsen" gedrukt had, waren de stoelen al geleverd, dat was natuurlijk heel prettig. De stoelen waren conform verwachting op basis van de duidelijke foto's op internet. Ik heb een goede eerste indruk van Mauron gekregen en denk dat ik bij een volgende bestelling weer eerst op deze site kijk.

Algemeen
Prijs
Afspraak nakomst
Personeel
Levering
Kwaliteit
Kennis / Professionaliteit
Service
Rosemarie Boland-Writsch - 20/01/2018 om 09:58

Het is een goed bedrijf, alleen telefonisch gaat het wat moeizamer, maar met e-mail komt men er wel. Zijn bereid om ook speciale sleutels te maken voor een goede prijs. De andere artikelen van Mauron ken ik niet, maar ga ervan uit dat dat op hetzelfde niveau is

Algemeen
Prijs
Afspraak nakomst
Personeel
Levering
Kwaliteit
Kennis / Professionaliteit
Service
Angela Mullenders - 15/01/2018 om 16:57

Super service!! Ik bestelde op de hij een sleutel, geen idee of deze zou passen; maar nee, ik krijg geen sleutel. Ik krijg Ron aan de lijn met allemaal vragen en ook moest ik even een foto sturen van het slot.
Nu heb ik een sleutel die past!!! Super bedankt :-).

Algemeen
Prijs
Afspraak nakomst
Personeel
Levering
Kwaliteit
Kennis / Professionaliteit
Service
info@hotelboschlust.nl - 15/12/2017 om 15:49

prima geregeld

Mallens - 07/12/2017 om 15:50

keurig geleverd en eerder dan verwacht. Helemaal goed.

Algemeen
Prijs
Afspraak nakomst
Personeel
Levering
Kwaliteit
Kennis / Professionaliteit
Service
Lipro Engineering B.V. - 11/10/2017 om 11:16

Levering na 14 dagen is wel laat maar alles is netjes bezorgd.

Reactie Mauron: Excuses voor de latere levering; door drukte duurt het soms wat langer dan men verwacht. Onze excuses hiervoor.

Algemeen
Prijs
Afspraak nakomst
Personeel
Levering
Kwaliteit
Kennis / Professionaliteit
Service
 info@lipro.nl   
Renatus Remmerswaal - 10/10/2017 om 12:45

Helemaal tevreden!

Algemeen
Prijs
Afspraak nakomst
Personeel
Levering
Kwaliteit
Kennis / Professionaliteit
Service
Harry Hollegien - 06/09/2017 om 14:35

Vriendelijke uitnodigende communicatie en goede hulp bij het ophalen! Was zeer aangenaam verrast!

Algemeen
Prijs
Afspraak nakomst
Personeel
Levering
Kwaliteit
Kennis / Professionaliteit
Service
Jack - 04/09/2017 om 11:55

Via de website kwam ik uit op de Ahrend geleiders/hangmappen. De volgende dag al geleverd. In goede staat.

Algemeen
Prijs
Afspraak nakomst
Personeel
Levering
Kwaliteit
Kennis / Professionaliteit
Service
Erik Gansekoele - 28/08/2017 om 21:23

Vlotte bezorging en goed ingepakt om transport schade te voorkomen ?

Algemeen
Prijs
Afspraak nakomst
Personeel
Levering
Kwaliteit
Kennis / Professionaliteit
Service
Rob schaepkens - 26/08/2017 om 23:09

Hallo, we waren op zoek naar roldeur kasten.Per toeval kwamen we bij Mauron terecht. Ze hadden de kasten staan die we zochten. Na een e-mailtje werd ons een foto gestuurd van de kasten. Na goede afspraken hebben we de kasten laten bezorgen. Gelukkig was er niets mis mee en de vriendelijke jonge man heeft ook nog mee geholpen om ze op de goede plek te plaatsen ,iets wat we heel fijn vonden.Een paar eindstopjes ontbraken helaas,maar die werden ons gratis per post bezorgd.Na deze geplaatst te hebben was alles oké.
We hebben Mauron ervaren als een heel profesioneel bedrijf dat met de klant meedenk en ook oplossingen aandracht.Super!!
We zullen de volgende keer weer van hun diensten gebruik maken .Nogmaals dank voor de prettige samenwerking.met vriendelijke groet Fam.Schaepkens

Algemeen
Prijs
Afspraak nakomst
Personeel
Levering
Kwaliteit
Kennis / Professionaliteit
Service
Peter - 23/08/2017 om 20:02

Prima service en goede producten. Ik was blij met de ladeverdelers en de sleutels. Het is snel en correct geleverd.

Paul Engel - 06/08/2017 om 20:26

Uitstekend advies, prima product en snelle levering. Van harte aanbevolen!

Algemeen
Prijs
Afspraak nakomst
Personeel
Levering
Kwaliteit
Kennis / Professionaliteit
Service
Edward Imhof - 29/07/2017 om 16:23

Voor de eerste keer gebruik gemaakt van Mauron. De armpads van mijn Comforto 77 stoel waren versleten. De armpads waren op voorraad en die kon ik op afspraak afhalen. Van één van mijn andere stoelen was een wieltje afgebroken. Mauron adviseerde mij het afgebroken wieltje mee te nemen en dan zou men kijken of, en zo ja welke oplossing er was. De wielpen bleek afwijkend van maatvoering te hebben, welke Mauron niet kon leveren. Ondanks dat werd er verder gezocht en vond Mauron een alternatief passende oplossing. Daarmee was ik uit de brand geholpen. Snelle en klantvriendelijke reactie en prima advies.

Algemeen
Prijs
Afspraak nakomst
Personeel
Levering
Kwaliteit
Kennis / Professionaliteit
Service
Ruud Nijhuis - 13/06/2017 om 18:50

De service is prima. Informatie over het product is voldoende.

Algemeen
Prijs
Afspraak nakomst
Personeel
Levering
Kwaliteit
Kennis / Professionaliteit
Service
Rob - 13/06/2017 om 14:12

Ik heb in april 2017 bij Mauron gaan kijken voor een Haworth Comforto 55 bureaustoel. Tijdens het proef zitten kwamen we er achter dat bij het showroom model het mechanisme om de zitting te verstellen niet goed functioneerde. Men heeft toen ter plekke nog gekeken of er nog een Comforto 55 in het magazijn stond. Helaas was het showroom model de laatste, daarom heeft men toen gekeken of de zitting gemaakt kon worden. Maar ook dat was helaas geen succes. Ondertussen heb ik toen proef gezeten op een Ahrend 250 en die zat ook lekker. Ik heb toen gevraagd of ik de Ahrend 250 voor de prijs van de Comforto 55 kon meenemen (ongeveer 30 euro prijsverschil). Dit was in orde en zodoende was ik de blije eigenaar van de Ahrend 250.

Afgelopen week (juni 2017) kwam ik er echter achter dat de stoffering van de rugleuning los begon te laten. Na telefonisch contact heb ik toen enkele foto's per mail opgestuurd. Ik had op maandag direct een antwoord waarbij ik de keuze had om de stoel om te laten ruilen voor een Ahrend 250 met Velum rugleuning (omdat mijn type rugleuning niet op voorraad was) of mijn huidige stoel te laten maken. Ik vond een Velum rugleuning niet zo mooi en de huidige laten maken was ongemakkelijk omdat ik dan geen stoel meer had voor thuis werken. Zodoende zag ik voor de site dat de Comforto 55 nog op de site stond en heb ik voorgesteld om hem daar tegen te ruilen. Dit was geen enkel probleem. Ik heb ze laten weten dat ze hem wel eerst goed op functionaliteit moesten controleren zodat ik zeker weet dat alles werkt (incl. zitting mechanisme). Na wat telefonisch contact werd mij verteld dat de Comforto 55 goed functioneert en hebben we een afspraak gemaakt om hem om te wisselen.
Voor het omwisselen heeft Mauron aangeboden om de nieuwe stoel te komen brengen naar mijn huis (omgeving Tilburg) en de Ahrend mee terug te nemen. Daarbij hebben ze het omruilen ook nog weten te regelen voordat wij 2 dagen later op vakantie zouden gaan.

In het kort vind ik dat ze de eerste aankoop netjes hebben afgehandeld door het verkopen van een duurdere stoel tegen een goedkopere prijs. Daarnaast reageerde ze erg snel op een service claim en is dit ook erg snel en bovenal netjes afgehandeld! Ik ben hiermee een erg blije en tevreden klant en kan op basis van mijn ervaring Mauron bij iedereen aanraden.

Algemeen
Prijs
Afspraak nakomst
Personeel
Levering
Kwaliteit
Kennis / Professionaliteit
Service
Alex - 13/06/2017 om 09:16

Via de website dit bedrijf gevonden. Na een plezier en professionele mailwisseling 5 bureaus besteld die snel werden geleverd. Voor tweedehands bureaus, zien deze er nog keurig uit. Wij zijn er blij mee.

Algemeen
Prijs
Afspraak nakomst
Personeel
Levering
Kwaliteit
Kennis / Professionaliteit
Service
Fred Derksen - 06/06/2017 om 12:56

Stoel Ahrend 2020 zojuist ontvangen,
Ziet er goed uit en ik ben blij met de talloze instelmogelijkheden.

Jullie hebben het qua levering, bezorging top gedaan.

Algemeen
Prijs
Afspraak nakomst
Personeel
Levering
Kwaliteit
Kennis / Professionaliteit
Service
 
Pagina 1 van 6

Contact

Adres:
Microweg 40
6545CM Nijmegen
Tel. 024-7470174
Email: info@mauron.nl

Openingstijden:
Ma-Vrij: 09:00 - 17:00
Do: 17:00 - 19:30 (graag op afspraak)
Za: 10:00 - 16:00 (graag op afspraak)

Wij ontvangen u graag op afspraak in ons bedrijf. Dan kunnen wij u rustig rondleiden en uw wensen bespreken. Daarom is het verstandig om vooraf altijd even te bellen om uw komst af te stemmen. Dat voorkomt wachttijden en/of teleurstellingen.

Over ons

Mauron verkoopt tweedehands kantoormeubelen voor de inrichting van kantoren en bedrijfspanden. Wij zijn gespecialiseerd in Ahrend kantoormeubilair en daaruit bestaat een groot deel van ons assortiment.

Denk hierbij aan bureaus, ladeblokken, roldeurkasten, vergadertafels en allerlei kantooraccessoires zoals kluizen, whiteboards en archiefstellingen. Wat betreft de bureaustoelen verkopen wij naast de Ahrend stoelen ook Haworth / Comforto en andere merken.  Wij bedienen onze klanten vanuit Nijmegen door heel Nederland, zoals in Arnhem, Amsterdam, Rotterdam, het Gooi en natuurlijk in de regio groot Nijmegen.

Wij onderscheiden ons niet alleen door onze ruime Ahrend assortiment, maar vooral door de persoonlijke benadering. Wij helpen onze klanten zoals wij zelf ook geholpen willen worden als wij klant bij u zouden zijn.

* = prijzen zijn  exclusief  BTW    - Powered by CCV Shop webshop