Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Blog met info over de aanschaf van refurbished kantoormeubelen

Geef jouw kantoor een stijlvolle uitstraling met design kantoormeubelen

  25-01-2023     Reacties (0)

Geef jouw kantoor een stijlvolle uitstraling met design kantoormeubelen Op kantoor wordt er veel tijd doorgebracht. Het is daarom van belang dat er kwalitatieve kantoormeubelen staan. Zo kunnen alle werknemers comfortabel werken en zullen ze niet snel spierpijn krijgen. Zoals je wellicht al weet, kun je bij Mauron terecht voor kwalitatief kantoormeubilair van diverse bekende merken. Wist je echter dat je ook bij ons terecht kunt voor het aanschaffen van design kantoormeubelen ? Bij Mauron beschikken we over een beperkt assortiment aan design kantoormeubilair, zowel voor privégebruik als voor op kantoor. Deze kantoormeubelen staan in onze schatkamer. Door hun unieke design onderscheiden zij zich van ander kantoormeubilair dat we aanbieden.  Meubels met een uniek design In het assortiment vind je bijvoorbeeld een design bank of...

Lees meer

Tweedehands kantoormeubelen koop je natuurlijk bij Mauron!

  Mauron     10-01-2023     Reacties (0)

Tweedehands kantoormeubelen koop je natuurlijk bij Mauron! Ook in het nieuwe jaar richt Mauron kantoormeubelen zich graag op tweedehands kantoormeubelen. Niet alleen zullen de kosten hierdoor laag blijven, maar je denkt ook nog eens aan het milieu! Mauron vindt dit erg belangrijk om ook in het jaar 2023 hier de focus op te houden.  Van Ahrend meubilair tot aan Haworth en zelfs Rohde & Grahl kan je bij ons vinden. De bureaustoelen die wij in het assortiment hebben, kunnen ook nog eens naar wens worden gestoffeerd. Staat jouw favoriete stoel toevallig bij ons in de showroom, maar vind jij de kleur van de stof niet passen? Geef dit dan aan en voordat je het weet krijg je diverse kleuren te zien waar je uit kunt kiezen! Daarnaast zal de stoel grondig worden gecontroleerd en bij een akkoord vanuit het team worden bezorgd. Maar waar letten...

Lees meer

Mauron wenst iedereen hele fijne dagen en een gelukkig nieuwe werkplek!

  Mauron     22-12-2022     Reacties (0)

Mauron wenst iedereen hele fijne dagen en een gelukkig nieuwe werkplek! Na een toch wel gek jaar staan we gelukkig nog steeds met z’n allen klaar om iedereen te voorzien van comfortabele bureaustoelen en een ergonomisch werkplek. Een toch wel bevlogen jaar die we het liefst zo snel mogelijk willen afsluiten, nietwaar? Ook het team van Mauron heeft zich het afgelopen jaar in de rondte gewerkt om de bureaustoelen er zo goed als nieuw uit te laten zien. Wist jij dat je hier nog steeds van kunt profiteren? Tussen kerst en oud en nieuw zijn wij namelijk gewoon geopend om jou van dienst te kunnen zijn. Misschien nog snel een inkoop doen zodat jouw team comfortabel het nieuwe jaar in kan gaan? Maar nu rest natuurlijk wel de vraag welke bureaustoel je het beste kunt aanschaffen. Hieronder specificeren wij graag twee modellen die wel even in de spotlight gezet mogen worden....

Lees meer

Geconcentreerd werken door middel van akoestische schermen

  18-11-2022     Reacties (0)

Geconcentreerd werken door middel van akoestische schermen We zien steeds vaker dat er meerdere medewerkers in dezelfde ruimte aan het werk zijn op kantoor. Dit maakt de interne communicatie namelijk een stuk eenvoudiger en sneller. Wanneer je iets aan een collega van dezelfde afdeling wil vragen, kun je dat face-to-face doen. We begrijpen echter dat je soms wellicht ook je privacy wil. Hierbij zou geluidsdemping ook een fijne bijkomstigheid zijn. Hoe kun je ervoor zorgen dat je in een werkplek met meerdere werknemers toch een beetje je eigen ruimte kunt creëren? Hiervoor biedt Mauron de oplossing, namelijk akoestische schermen . Waarom is goede akoestiek belangrijk? Akoestische schermen zorgen ervoor dat het omgevingsgeluid wordt gedempt, waardoor je een meer rustige werkomgeving creëert voor jezelf. Hierdoor raak je minder snel afgeleid of geïrriteerd...

Lees meer

Het inrichten van een vergaderruimte

  03-11-2022     Reacties (0)

Het inrichten van een vergaderruimte Binnen elk bedrijf is het belangrijk om goed te communiceren. Het is fijn wanneer iedereen op de hoogte is van de nieuwste ontwikkelingen, updates of afspraken. Bovendien is het net zo handig als iedereen op de hoogte is van wat er die dag gedaan moet worden en wie waar mee bezig is. Voor het vergaderen of het houden van meetings met zakenpartners is het hebben van een bijpassende ruimte van belang. Zo’n vergaderruimte bestaat doorgaans uit een aantal onderdelen. Hoe groot moet een vergaderruimte zijn? Afhankelijk van hoeveel personeel er in dienst is, kan de vergaderruimte verschillende formaten hebben. Het is aan te raden om een vergaderruimte in te richten voor meer personen dan dat er momenteel werken. Je bedrijf kan natuurlijk altijd groeien en dan is het fijn als je niet elke keer de ruimte hoeft te...

Lees meer

Werkplek inrichten met 2e hands kantoormeubelen?

  20-10-2022     Reacties (0)

Werkplek inrichten met 2e hands kantoormeubelen? Een complete werkplek inrichten is niet alleen belangrijk om het werk uit te voeren. Ook het team zal dit op prijs stellen wanneer dit wordt uitgevoerd. Bij het inrichten van een complete werkplek zal je direct moeten denken aan een bureau, bureaustoel, archiefkast en natuurlijk een werkende computer. Maar wanneer we specifieker spreken over een bureau, waar denk je dan aan? Een standaard exemplaar neerzetten is uiteraard mogelijk, alleen niet wanneer je ook denkt aan het comfort van jouw team. Gebruik maken van een zit-sta bureau Je bent druk aan het oriënteren naar de verschillende soorten bureaus die er zijn. Ooit eraan gedacht om een zit-sta bureau te plaatsen? Hiermee kan het team geheel zelf de hoogte bepalen en wordt de werkplek ook geschikt als flexplek. Om een optimale ergonomische werkplek te...

Lees meer

Waar moet je op letten bij het aanschaffen van een bureaustoel?

  07-10-2022     Reacties (0)

Waar moet je op letten bij het aanschaffen van een bureaustoel? Bij Mauron bieden we een ruim assortiment aan tweedehands en refurbished bureaustoelen van diverse merken. Ongeacht welk model bureaustoel je kiest; je kunt altijd uit veertien verschillende kleuren stoffering kiezen. Op deze manier kun je de bureaustoel geheel naar wens en passend bij jouw bedrijf laten maken.  Welk model is het beste? Doordat we zo’n groot assortiment aan bureaustoelen hebben, begrijpen we dat het lastig kan zijn om te bepalen welk model je het beste kunt kiezen. Wat is precies het verschil tussen de merken en is de één beter dan de ander?  Er zijn een aantal factoren van belang bij het kiezen van een bureaustoel. Naast het uiterlijk van de stoel, speelt het comfort een grote rol. Vooral wanneer je voor...

Lees meer

Voor elke medewerker een geschikte werkplek

  22-09-2022     Reacties (0)

Voor elke medewerker een geschikte werkplek Het komt vaak voor dat er meerdere mensen op kantoor werken, die wisselen van werkplek. Wellicht heb je een aantal parttime medewerkers in dienst, of heb je bijvoorbeeld stagiairs. Vaak hebben deze medewerkers geen vaste werkplek, maar kunnen ze per dag bekijken waar ze willen zitten.  Aannemen van de juiste werkhouding Zoals je weet, is het aannemen van de juiste werkhouding voor jouw lichaam erg belangrijk. Op deze manier kun je voorkomen dat je na een lange werkdag of -week last krijgt van je nek, schouders of rug. Het fijnst is dan om elke medewerker de mogelijkheid te bieden om hun werkplek geheel naar wens in te stellen. Hierbij kun je denken aan een Ahrend elektrisch verstelbaar bureau en een ergonomische bureaustoel . Dit zijn...

Lees meer

Voldoende opbergruimte met een roldeurkast gebruikt

  08-09-2022     Reacties (0)

Voldoende opbergruimte met een roldeurkast gebruikt In een kantoor is het van belang dat er voldoende opbergruimte is. Belangrijke of vertrouwelijke documenten moeten veilig kunnen worden opgeborgen, op een plek die snel te bereiken is voor de eigenaar. Opbergkasten zorgen ervoor dat het kantoor netjes en opgeruimd oogt, omdat alle spullen en documenten opgeborgen liggen. Het fijne aan opbergkasten is dat je alles een vaste plek kunt geven, of bijvoorbeeld elke medewerker een eigen (deel van een) kast kunt geven.  Het gemak van een roldeurkast Eén van de meest gebruikte opbergkasten op kantoor is de roldeurkast . Dit is een kast waarbij de deuren naar binnen rollen als je hem opent. Hierdoor neemt de kast weinig ruimte in beslag. Je hebt namelijk geen extra ruimte nodig voor openslaande deuren. Dit maakt...

Lees meer

Nieuw in het assortiment: de RH Logic 400 bureaustoel

  23-08-2022     Reacties (0)

Nieuw in het assortiment: de RH Logic 400 bureaustoel Mauron heeft sinds kort een nieuw product in het assortiment, namelijk de RH Logic 400 bureaustoel. Dit is een ergonomische bureaustoel, wat inhoudt dat je verschillende onderdelen geheel naar wens kunt instellen. Zo kun je de bureaustoel precies aanpassen aan jouw lichaam, waardoor je de juiste werkhouding kunt aannemen. Dit voorkomt dat je na een lange werkdag last krijgt van rug-, nek- of schouderklachten.  Wat is de beste werkhouding? Je kunt diverse onderdelen van de RH Logic 400 naar wens instellen. Zo kun je de zithoogte van de stoel instellen, evenals de stand van de rugleuning en de armsteunen. Meerdere uren achter elkaar dezelfde houding aannemen kan vrij belastend zijn voor het lichaam. Echter zijn er een paar dingen die je kunt doen om deze belasting te...

Lees meer